Yoon Eun Hye

Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜
Yoon Eun Hye (d. 3 Ekim 1984)Güney Koreli bir model, oyuncu ve şarkıcıdır.Koreli bayan pop grubu Baby VOX ‘un üyesidir. Yoon Joong Kyung Lisesini bitirdi. 2007 Şubat ayında Kyung Hee Cyber Üniversitesi ,Turizm İşletmeciliği bölümünü bitirdi.Oyunculuğa ilk olarak Düşlerimin Prensi’nde Shin Chaegyung rolüyle adını duyurdu.

Doğum adı Yoon, Eun-Hye (윤은혜)
Doğum 3 Ekim 1984
Ülke Seoul, Güney Kore
Meslek(ler) Aktris, Şarkıcı, Model
Etkin yıllar 1999 – günümüz

Diziler

2013 Marry Him İf You Dare Na Mi Rae

2012 MBC, İ Miss You Lee Soo-Yeon

2011 Lie To Me Gong, Ahjung
2010 Personal Preference Yoon, Eunsoo (8.Bölüm, Konuk Oyuncu)

2009 KBS, My Fair Lady Kang, Hyena
2007 MBC, The 1st Shop of Coffee Prince Go, Eunchan

2006 KBS, The Vineyard Man Lee, Jihyun

2006 MBC, Düşlerimin Prensi Shin, Chaegyung

Filmler

Yıl Film Rolü

2011 My Black Mini Dress Lee, Yoomin
2006 Escaping Charisma (aka. The Legend of Seven Cutter) Han, Minjoo

2002 Emergency 19 Şarkıcı Vegiemeal B.O.X (cameo appearance)

Discography

Şarkılar

Year Track Album

2011 Love Is Blind My Black Mini Dress OST

2010 AM 5:00 Do.U Production Crew
(Outro) [Do.U] Know Me

2010 Tic Tok, 2PM feat. Yoon Eun
Hye Tic Toc Digital Single by 2PM

2009 Ziple ‘Asak’ Samsung Ziple commercial film

2009 Romance, Yoon Eun Hye & Yoon Sang Hyun My Fair Lady OST

2009 Dash Girl My Fair Lady OST
2008 Salad Song, Yoon Eun Hye feat. Lee Dong Gun Samsung Ziple commercial film

2008 사랑해(I Love You), Mighty Mouth feat. Yoon Eun Hye 사랑해 Digital Single by Mighty Mouth

Baby V.O.X Albümleri

Released Date Album

2004, Apr Ride West

2003, Apr Devotion

2003, Mar “Go” 1st Mini Album in Japan
2002, Oct The First Concert In Seoul (VCD)
2002, Apr Special Album

2001, Apr Boyish Story

2000, May Why?

1999, Jul Come Come Come

Music Video

2010: Tic Tok by 2PM (for Cass Beer commercial film)

2006: Saying I Love You by Kim Jong Kook

2006: Bubi Bubi by Banana Girl

Sinema Filmleri/TV Programları

The Legend of Seven Cutter, also known as Escaping Charisma (2006)
X-Man (TV series) X-Man Korean Variety Show 2004-2005

Nonstop 4 (MBC, 2005) sitcom

Emergency 19 (2002)
Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜Yoon Eun Hye,Prince Hours,Goong s,My Fair Lady, Kang Hyena,Personal Preference, Yoon Eunsoo,Marry Him İf You Dare, Na Mi Rae,İ Miss You, Lee Soo-Yeon,Lie To Me, Gong Ahjung,The Vineyard Man, Lee Jihyun,Tic Tok,Bubi Bubi,Saying I Love You,Missing You,Marry Him If You Dare,Lie To Me,윤은혜,윤은혜

Yorum bırakın