Han Hyo-Joo

My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,

Hangul 한효주
Meslek Oyuncu, Model
Doğum Tarihi 22 Subat 1987
Dogum Yeri Cheongju, Kuzey Chungcheong Province, Güney Kore
Boy 172 cm.
Kilo 48 kg.
Burcu Balık
Yetenekleri Piyano çalmak, eskrim, koşu, yazmak
Hobi Film izlemek, müzik dinlemek, piyano çalmak, çocuklara
hikaye anlatmak.
Eğitimi Dong Gook Üniversitesi – Tiyatro ve Sinema Bölümü


My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,My Boss,My Teacher,Yoo Mi-jung,Nonstop 5,Han Hyo-joo,Dong Yi,Choi Dong-yi,Choi Suk-bin,Heaven's Postman,Jo Hana,Saki,The Beauty Inside,Yi-soo,Spring Waltz ,Seo,Park Eun-young,Like Land and Sky,Suk Ji-soo,Iljimae,Eun-chae,Brilliant Legacy,Go Eun-sung,Han Hyo-Joo,한효주,韓孝周,Han Hyo-ju,1987,Güney Kore,

Yorum bırakın